Possurokotteesta ei sen kummempia tullut. Tuo olka(?)lihas oli kipeä muutaman päivän, mutta vain niin, että kun kättä nosti, oli lievää kipua. Ei siis mitään kovin pahaa, ei edes sellaista, mihin olisi tarvinut parasetamolia ottaa. Olin edellisellä viikolla ollut vähän kipeä, ja nyt tällä viikolla on ollut taas vähän tukkoisuutta jne. Mutta niiden en usko johtuvan rokotteesta. Keskiviikkona vasemman puolen sääri puutui, tai meni hapoille, tai tuntui ettei veri kierrä kunnolla. Mutta olin käynyt tunnin kävelylenkillä koirien kanssa, joten saattoi johtua siitäkin.

Kävelylenkki oli muuten ihana taas. Tuntui tosi hyvältä. Kotiin kun pääsin ja pysähdyin, niin selkä tietysti huusi hoosiannaa, ja tuntui aika jumilta. Mutta jo ennen nukkumaanmenoa tuntui, että lähes kaikki selkäkivut oli tiessään. Aamullakaan  ei selkä ollut yhtään kipeä. Oli aika voittajafiilis. Pyrin nyt kyllä alkaa tekemään kävelylenkkejä useammin,  jos ne todella auttaa!

Tätä selkää lukuunottamattahan mulla on ollut ihan helppoa. Mitä nyt välillä vihloo vatsasta, tai sattuu äkkiseltään, tms. Mutta mitään supistuksia, edes harjoitussupistuksia ei ole koskaan ollut. Mun mielestä tää vauva on myös aika rauhallinen toistaiseksi. Liikkuu kyllä, mutta ei mitenkään niin että häiritsis mua. Tähän vaikuttanee se mun taka-asentoinen kohtuni. Uskon että siitä johtuu myös se, että liikkeet ei edelleenkään näy vatsan päälle.

Vähän alan tylsistyä jo kotona olemiseen. Nyt etenkin kun on käytössä vain yksi auto, joten en pääse iltaisin mihinkään, jos mies on autolla liikenteessä. Pitäisi kai vaan keksiä paljon tekemistä päivisin, niin jos vaikka oppisi nukkumaan iltaisin, tai edes öisin, niinkuin normaalit ihmiset :D

Kaikkiin koiratapahtumiin ainakin yritän mahdollisuuksien mukaan tunkea. Harmi vaan kun tosiaan agilitykisaaminen jää nyt pois listalta. Ja näyttelyitäkään ei tässä loppuvuodesta ole niin kovin paljoa, mutta täytyy yrittää keksiä jotain. Tai jos keksisi vaikka jonkun ihan uuen harrastuksen vielä.